Het is altijd heel fijn om tevreden klanten te hebben. Ik word daar super blij van.
Zij zijn de mond op mond reclame voor mijn bedrijf. Zij weten wie ik ben, wat ik maak en hoe ik werk. Ik vraag hen dan wel eens om een referentie/review te schrijven en dan is dat ook zo mooi om terug te lezen. Ik plaats deze dan op mijn site, in sociale media en hier in de blog. Is toch weer een mooi stukje pr. Ik deel de onderstaande referentie van Elly Doornduyn van Bewust Heerenveen dan ook graag! ''Jelske heeft een prachtige video gemaakt van de Energieproeverij. Heel knap hoe zij de bedoeling en de sfeer van het evenement heeft weergegeven. Zodanig dat zelfs mensen die niet aanwezig waren, geraakt zijn door de beelden en een goed beeld gekregen hebben van de bedoeling en essentie van de dag. Voor bezoekers en organisatoren een feest om deze video te zien en de dag te herbeleven. Het opnemen van de beelden hebben we eigenlijk niet eens gemerkt. Ze is in staat haar werk te doen zonder dat je het in de gaten hebt. Ze gaat op in het geheel en maakt tegelijkertijd opnamen, vanuit respect voor dat wat er is. Een vakvrouw! Groeten Jelske, de maker voor jouw on-line video-visitekaartje voor jouw bedrijf!
0 Reacties
Maak jij al gebruik van referenties voor je bedrijf?
De kracht van referenties voor jou als ondernemer en je bedrijf is echt iets om niet te negeren. Referenties ervaar ik als prachtige cadeautjes. Na uren bezig te zijn geweest om een video te maken stuur ik de conceptvideo op naar mijn klanten. Het verrast me steeds keer op keer wat voor feedback ik krijg. Meestal moet er nog een maar puntjes op de i maar de kern/essentie van de video is vaak goed en die klopt. Men is reuze blij met het eindproduct. Men is soms echt geraakt of ontroerd. En dat maakt me dan zo blij, dat mijn werk de ander mag raken. Daarom hou ik zo van wat ik doen. Mooie video's maken die de essentie laat zien. Doordat klanten tevreden zijn maakt dat ik hen om referentie durf te vragen. En mijn ervaring is dat mensen dat dan graag voor je doen. Zo wordt een referentie een mooi visitekaartje voor je bedrijf die je overal kunt posten via sociale media of via een blog zoals ik nu doe of op mijn referentiepagina/wat anderen zeggen op je website. Hieronder een geschreven referentie die ik laatst kreeg: ''Jelske heeft op een fraaie manier de sfeer gevangen van de In-zicht Ont-moetdag. Met een goed oog voor detail, mooie overgangen en een goede muziekkeuze. We zijn dan ook erg blij met deze schitterende aftermovie. Heel treffend om aan belangstellenden te laten zien die informatie willen over 'In-zicht Ont-moet' en een mooi visitekaartje van onze stichting. Het is altijd lastig om aan anderen die er niet bij waren de sfeer en intensiteit te verwoorden. Dat wordt nu een stuk makkelijker voor ons. Gewoon even deze sfeerimpressie bekijken en je weet èn voelt het!'' Oene Hofstra en Jenny van der Veen - Stichting In-Zicht Mooi toch! Mensen die tevreden over je werk zijn raden je graag aan bij anderen in hun netwerk! En als toekomstige klanten een goede referentie of review van jou lezen schept dat vertrouwen en geeft een professionele uitstraling. Naast een geschreven referentie kun je ook een referentie van een klant op video opnemen. Een klant vertelt dan kort en krachtig wat waar je mee hebt geholpen, wat iets heeft opgeleverd of is opgelost. Dit is een prachtige en krachtige vorm van mond op mond reclame!
De kracht van een Aftermovie ook wel Eventvideo genoemd is dat mensen zich er achteraf in herkennen.
Ze beleven het nog een keer opnieuw en kan hen raken. Ze willen de video dan ook graag delen en laten zien aan hun netwerk, deelnemers, collega's en naasten zodat het een stille maar effectieve promotie is van je organisatie of bedrijf. Verder kun je via de video ook de deelnemers en bezoekers van het event danken voor hun bijdrage aan het event en je kunt de video met de (sociale)media delen En het mooie is dat je de video het volgende jaar weer als promotiemiddel kan inzetten voor het nieuwe event. Of je plaatst de video op je de homepage van je website of in een blog met een leuk verhaal erbij of reacties van de deelnemers aan het event. Hieronder zie je een Aftermovie die ik heb gemaakt van de In-Zicht Ont-moetdag in Joure.
-------
Ook een Aftermovie maken voor jou bedrijf of organisatie? Neem contact met me op en vraag een gratis kennismaking/braingesprek aan van 30 minuten! Hartelijke groet, Jelske
In deze vlog vertel ik over wat is je Essentie laten zien (in video) en wat betekent essentie nou eigenlijk.
Essentie betekent o.a. je kern laten zien, authentiek durven zijn. Maar ook voor mijn gevoel echt durven zijn en delen wat je belangrijk vindt, wat je raakt. Je kwaliteiten en expertise delen. Zodat mensen/klanten vertrouwen in je krijgen in wie je bent en wat je doet. Jouw essentie en je bedrijf op video laten zien? En hiervan en mooi on-line videovisitekaartje maken? Neem contact met me op! Hartelijke groet Jelske, videomaker van authentieke bedrijfsvideo's |
Jelske Talstra Videomaker
Schrijft en vertelt over het maken van bedrijfsvideo en haar ervaringen. |